Just nu lever jag tack vare..

I lördags var vi ute på middag på en erkänt bra krog här i stan. Vi åt en välkänd rätt från denna krog, allt var gott och frid och fröjd. Men i lördags när jag vaknade var allt inte frid och fröjd längre, det kan jag lova er. Kändes som att hela magen var helt uppsvälld, jag försökte få ut det den "naturliga" vägen, inte ens det gick. Tillslut kom det ut den onaturliga vägen, dvs. jag kräktes. Inte lite heller. FY! Och jag hatar verkligen att kräkas så i rädsla för att det skulle bli mer av den varan åt jag ingenting på hela dagen. Men på kvällen tog jag till det gamla husmorsknepet, japp alltid när vi var små och sjuka åkte den fram, BLÅBÄRSSOPPAN!
Alltså, kan ni förstå, det senaste dygnet har jag levt på 2 liter blåbärssoppa! Haha
Jag älskar blåbärssoppa. Det är tur att den finns, den är god.
Nu är jag dessutom frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0