It ain't over til it's over...

Kommer ni ihåg vad ni gjorde idag för exakt ett år sedan? Det gör jag.
Och idag har jag faktiskt firat lite att jag har klarat ett helt år helt på egen hand, inte alla som kan det :) Har haft möjlighet att uppleva så otroligt mycket det senaste året att jag inte kan fatta att det bara är ett år, känns som tio, eller i alla fall fem, minst! Och nu har jag bestämt att jag kommande år ska fortsätta med att vara:
visst fick jag fina bokstäver i julklapp?


Vill bara skicka ett stoort varmt tack till alla som har varit med och bidragit till ett fantastiskt år, tack för allt ni givit och delat med er av. Ni har varit helt underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0