Emma Eriksson - Talar ut

Jag hade gärna gått mina blogg-kollegor till viljes och tala ut, kanske inte i Blondinbella-anda utan isåfall mer à la Mange Schmidt.
Däremot måste jag erkänna att min påstådda relation enligt facebook-statusen bara var en tvärvetenskaplig undersökning i sociala kontakter och kommunikationskanaler (skvaller).

Undersökningen visade:

1) Det tod 23 minuter innan jag fick första samtalet. ("VAAA, EMMA! Varför har du inte sagt nåt?!?!")
2) Facebook är i särklass det bästa verktyget om du snabbt vill nå många människor.
3) Efter ett practical joke av denna karaktär är det svårt att bli betrodd i största allmänhet.






Kommentarer
Postat av: Ida

På nått sätt så gillar jag det här skarpt Emma.. Emma testar "Facebook-skvaller" tycker jag dock att rubriken borde ha varit. :)

2010-01-19 @ 21:16:26
URL: http://stadstrio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0