Ego boost

Anekdot: Idag var jag ute och gick. Och lite varstans i stan åker dem runt och hackar ner istappar för att dem inte ska ramla ner i huvudet på folk. De använder sig av stora skylifts som tar upp en hel del plats på trottoarerna och flexibel som man är skulle jag väja runt en av dessa maskiner för att underlätta för både de arbetande gubbarna och mig själv. En av killarna står uppe i liften och hans kollega nere på marken för att guida honom rätt. Och kollegan tittar lite snett på mig, oops tänker jag, nu tycker han jag är i vägen. Men när jag kommer ca 10 m bort hör jag hur kollegan ropar till killen uppe i liften.
DU, HON VA INTE FUL!
Haha, jag garvade hela vägen till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0