Vad är det för FEEEL på mig?

Ja, jag undrar det. För det måste vara något allvarligt fel. Jag tror att det antingen:
A. Ser ut som att jag har svårt att gå, typ haltar eller något..
eller
B. Ser ut som att jag är en sån som tar betalt för att umgås med främmande män..
Och varför då undrar ni?
Jo jag ska berätta för er.. För ungefär en månad sedan var jag nere i Skövde (där min mamma jobbar) och hälsade på mamma och gick runt och shoppade lite.. Då blev jag förföljd av en kille en bra bit, sen kom han fram och pratade med mig och sa saker som att jag var "skiitschnyyg" hade "jätteschnyyg kropp" osv. Han ville ha mitt nummer för vi skulle ju bli kompisar och han propsade på att han skulle skjutsa mig dit jag ville och allt möjligt.Jag kan tillägga att det var tidigt på förmiddagen detta hände. Tillslut lyckades jag dock övertala honom om att jag kunde gå själv och att jag inte var intresserad av någon nyvunnen kompis i Skövde..  Efter hela dagen hade gått och jag hade gjort stan så gick jag tillbaka ut mot mammis jobb (som ligger en 20 min promenad från centrum), och vem kommer i sin bil?? JO PRECIS, stalker eller vaddå?? Men eftersom jag inte ville ha skjuts den här gången heller så blev jag tillslut av med honom.. Men det är inte så att jag är jättesugen på att åka ner till Skövde ensam igen...
Men det sjuka med hela den här historien är att när jag häromdagen skulle gå hem från simhallen och är kanske 200m hemifrån så stannar en bil bredvid mig och vevar ner rutan. Okej, någon som vill fråga om vägen tänker jag.. Men icke..
Okänd man: Skaru ha skjuts??
Ida: Ursäkta? (Han kan ju inte mena allvar han måste ju skämta?)
O.m: Ska jag skjutsa dig någonstans?
Ida: NEJ TACK, det är bra!
Summa summarum, någonting är fel på mig.. Snälla ni, tala om vad det är för det börjar bli lite obehagligt detta.. Känns som jag börjar bli paranoid eller något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0