Halv åtta hos mig

I Sverige har vi precis som i Norge kändisbrist. Därför har de skippat kändisbiten i den svenska versionen av programmet som Aina skrev om häromdagen. Halv åtta hos mig, 4 personer, 1 kväll var. Man ska laga mat och bjuda på och såklart överträffa dem andra. Sen är dem i en ny stad varje vecka vilket ger tittarna chansen att träffa nya lokala matgurus varje vecka! Och som en liten rolig anekdot kan jag tillägga att en säljare som kommer till mitt jobb med jämna mellanrum har varit med i Karlstad programmen, dessutom tog han hem hela kalaset och sopade mattan med de andra Karlstads-kockarna :) Ni hittar Jonas (som han heter) recept här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0