NU KÖR VI!

Okej gott folk! Hösten är här. Vintern närmar sig. Mitt 2:a handskontrakt går ut.. (Nej, jag får inte förlänga för Malin kommer hem från Italien). Så vad gör vi? Jo vi hjälps åt att hitta en jäkligt trevlig lägenhet i Örebro till moi! 1:a eller 2:a. Gärna centralt eller på öster! Om de är hyresrätt så vill jag helst ha 1:a hands kontrakt, annars minst 1 år om de är 2:a hand! Om de är bostadsrätt så ska den ha potential...
Hör runt med folk ni känner, jag vet att ni vill och kan! Alla tips är vartm  skickas via mail till mig: [email protected]
Tror att allt är solklart!
NU KÖÖÖR VIII!!
puss och tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Emma

Min bror ska hyra ut en 1RoK på väster i 2:a hand, mittemot Ekershallen. Vet dock inte hur länge han planerar att hyra ut den. Kan höra med honom;)

2009-10-05 @ 22:20:47
Postat av: aina

då ska jag hjälpa dig! =) hehe

2009-10-07 @ 00:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0