Med gott samvete

Ja jag skulle faktiskt kunna släppa in vilken kontrollman som helst från Radiotjänst hemma till mig trots att jag inte betalar någon tv-avgift. Jag har nämligen ingen Tv...
Har inte haft det sen jag flyttade (snart en månad sen) och egentligen inte sen jag flyttade första gången i maj eftersom jag inte fixade nåt abonnemang hos Canal+ utan bara änvände tv:n till att kolla på film på under den tiden...
Det är egentligen bara mest skönt, det enda är att man missar Idol och allts såntdär så man inte hänger med i snacket.
Vem fan är Anna Anka till exempel? Haha.

Förövrigt älskar jag den här reklamen:




Kommentarer
Postat av: ainis

men har du en gammal tv eller en dvd eller nått liknande i garderoben måste du betala, för att du har en sändare i dina ägor så att säga hehe =)

2009-10-07 @ 00:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0