Ida testar: Nätdejting

Tro't eller ej, men jag har gått med på en nätdejting sida. Bara för att man inte kan totaldissa någonting om man inte har prövat på det själv. Jag klickade helt sonika in mig på en sån där banner för en ovan nämnd sida. Och vilket resultat det har givit på bara ett dygn! Först kunde man prova på gratis, dock fick man inte tillgång till alla funktioner då.. Men jag gick i alla fall med på ett gratis abonnemang igår.. Men idag när jag loggade in på mitt konto för att se om det hade hänt någonting så blev jag mäkta förvånad! Inte mindre än 8 främmande personer hade tagit kontakt med mig! Och vissa av dess hade skickat hemliga meddelanden till mig. Vilket man var tvungen att ha ett betal-abonnemang för att kunna läsa. Så nu har jag betalat 200 spänn för 20 dagar!! Haha, snacka om att man är lättlurad. Men vem vet, kanske möter man någon intressant person som var värd de där hundringarna.. Man kan ju se det såhär, man betalar gladeligen en hundring i inträde på någon krog (och mycket mer därtill) och då ska vi komma ihåg att man bara har några timmar på dig att ragga.. Nu har jag 20 dagar! :P
haha
Sen kan vi ju diskutera om jag går på krogen för att ragga.. Mja.
Som sagt, jag testar på någonting nytt. Frågor på det?

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha va skön du är gumman!

Måste prova!

2009-10-14 @ 12:56:05
URL: http://malinkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0