Allt är inte guld som glimmar...

Jag förstår att många av er är nyfikna på hur det går med nätdejtandet. Och det är stundtals givande och stundtals mindre givande.. Men framförallt är det otroligt underhållande och överraskande! Se bara på det här förslaget som jag fått! (jag har tagit bort vissa känsliga uppgifter och ersatt dem med xxx)

hejsan! 
här har du en kille på 39 som gärna träffas för lite skönt skoj. Är seriös med det även om det inte är seriöst... om du förstår.. 

jag har sambo men söker ändå lite extra vid sidan om. 
hör gärna av dig om du är lite intresserad så kan vi prata mer och se om vi kunde få lite trevligt tillsammans. 

jag ska till örebro på konferens xx oktober (och x december) och har ett hotellrum där vi skulle kunna busa om du har lust 

kram 

finns även på msn [email protected] där jag också kan visa bilder 

hoppas vi hörs 
/hej





Ja vad säger ni alla, vad förväntar man sig att få för svar? Ser jag ut som en som är ute efter lite skönt skoj??

Kommentarer
Postat av: MALIN

Hahaha!

2009-10-22 @ 13:08:32
URL: http://malinkarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0