Landet ingenstans

Tänk dig att du åker på en väg långt ut i skogen, tillslut hamnar du i ingenmansland där björn, varg och älg är lika vanligt som en volvo med tillhörande familj, sen åker du lite till.. Där befinner jag mig nu! HAHA, min underbara L har ett sminkjobb här och självklart var jag inte sen att hänga på henne. Vi ska dessutom få se på föreställningen som bjuds. Det är fars, SPANSKA FLUGAN. (Känns som en skön kontrast till svinis, dels isolationen och visst fanns det väl någon epidemi som hette Spanska sjukan?)  Har ingen aning om vad den handlar om men kan nog bli kul.. Just nu sitter jag lite backstage och chillar medan L jobbar och alla förbereder sig, stämningen är på topp och förväntan ligger i luften. Vad som bjuds i kväll får vi se, men vi kommer tillbringa kvällen i Askersund (vätterns pärla) och jag googlar för fulla muggar på olika tänkbara aktiviteter. :) Återkommer med bilder och mer info om helgen.

Yours truly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0