Kärt återseende, My Thai

Idag var jag som sagt och vänsterprasslade lite med mitt gamla jobb. Alltid lika kul att komma dit då jag saknar dem mkt! De är som en liten tokig familj hela högen :) Träffade på My Thai (kommer ni ihåg henne?). Alltid lika goa thai. Första hon säger när hon ser mig, "Hej, är det bra? Du har blivit smal, snyggt."  Vad ska man säga? Jo jag tackar :)
Lite senare när vi håller på att städa sviten så frågar jag henne om hon tycker att jag gör rätt och det blir bra?
"Det är okej för Bauhaus, haha"
-Men det ska inte vara okej säger jag det ska vara perfekt!
Hon fixar lite mer och så säger hon "Nu är det perfekt, du är duktig för att vara ny".
Haha, My Thai.. Hon är ju för skön. Tänk vad mycket bloggmaterial man skulle ha om man jobbade med henne varje dag :)
Kvällen bjöd på en heldel. Bla. bullbak, umgänge med L och en simtur på G-vik.
Puss och godnatt
Ps. Jag har något i ögat som jag inte får bort, mkt irriterande! Är det en snigel måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0