ÄGER!

Jag är en väldigt rolig person för er som inte redan visste det. Grabbarna på mitt jobb har bestämt sig för att det är en grej att ha en iPhone. De har tjatat om sina iPhones sedan dem fick dem.. Eller egentligen har de tjatat om dem innan dem med (när kommer min jävla iPhone!!) och jag kan ju inte vara sämre jag, macfrälst som jag är. Men så tänkte jag chocka dem lite eftersom de är på mig stup i kvarten och frågar om när jag ska skaffa en osv.  Så jag skaffade en i största hemlighet (eftersom min gamla häck till mobil hade bestämt sig för att ge upp allt hopp om livet) och idag när jag kom till jobbet för avdelningsmöte så sitter de uppe i konferens rummet och youtube:ar för hela slanten. Ska vara lite roliga och "pika" mig för att jag inte har någon.
-Har du någon iPhone eller Ida?
-Klart jag har! (Säger jag nöjt och drar fram min nya älskling)
HAHA, Ni skulle ha sett deras miner!! Det var SÅ kul! Så nu äger jag både mina kollegor och har utökat min lilla familj med en liten kompis :D
My happy little family :)
Once you go Mac you never go back, höhö




Peace out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0