tillbaks i västlandet

Hej mina kära bloggläsare.
Äntligen är jag tillbaks till Västlandet och har börjat jobba på min absoluta favorit jobb.
Solen strålar och det är nästan lika varmt här som i karibien.
Ölen kostar bara några kronor och igår kom det ett kill volleybolllag till hotellet pa andra sidan gatan.

Detta är inte OKEJ. Och inte sant.
Här i Oslo är det kallt och dragit. Jobbet ar tråkigare än nånsin.
Allt är svindyrt och det finns inga pengar på kontot längre.
Nä tyvärr har jag inga glada nyheter, eller jo, igar hade vi tvätttid så nu ar vi granterade sandloppor-fria!

Ska blogga lite mer nar vårt internet vill fungera.

Så länge en bild fran Miami:


Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0