Fina Lina

JAg var ute och vina med Lina i fredags. VI va ute och åkte bil och sen gick vi till njuta. Vi pratade om allt möjligt. Det slog mig att vi är väldigt olika jag och Lina. Jag har inte tänkt på det innan men när vi satt och pratade så kom vi fram till det. Lina är blyg, och lider av det i olika sammanhang.  Jag var nog blyg när jag var liten.. Men känner mig sällan tillbaka hållen av det nu för tiden. 
Lina fick mig att förstå att man trots allt ska vara glad och tacksam för allt man har gjort i livet som har format en till den man är.  Tack Fina Lina. 




Kommentarer
Postat av: Lina

Åh eda ! Vad glad jag blev nu (: Du är en riktigt bra tjej du. Thank you !

2009-05-05 @ 22:55:11
URL: http://linanpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0