Recyckling

När alla andra är glada (iaf Ida) och spritter av vår-känslor så går jag bara runt och funderar och är allmänt allvarlig och djup. Inte sådär lättsinnigt glad som jag brukar vara.
Nånting är fel men dock så känner jag att det går åt rätt håll...

How ever.
Jag tittade på Antikrundan idag, jag tänker outa det här och nu även stå för det. Jag tycker att programmet är underhållande.
Viss komik ligger i när alla som lämnar in grejer låtsas vara helt likgiltiga till värderingen. Det hör liksom till att man ska låtsas att man inte bryr sig.
"Jaja, men den har andå ett större värde för mig personligen..."
Jo tjena. En liten silverbägare från 1700-talet är värd 35.000 och jag tror att den gubben störtar till Bukowski redan imorgon och säljer den.

Jag tänkte även berätta att vi ska stå på loppis på lördag. Nämligen Uffes Lada i Hallsberg. Haha, vilket skämt.
Men det är massa skräp från när vi flyttade som ska väck. Saker som är för fina för att bara slänga och för fula för att spara helt enkelt.
Så kom till Uffes Lada om ni vill köpa mina gamla gosedjur och prydnadskaningen av glas. Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0