IDA TACKAR VÄRLDEN FÖR EN UNDERBAR DAG!

TACK!
Den här dagen har verkligen varit som en skänk från ovan :) SOlen har varit framme hela dagen, alla har varit glada, det har varit kalasfint och god stämmning på jobbet. Och jag har varit suuperglad hela långa dagen! Ingenting har kunnat göra mig lite arg eller irriterad. Okej, jag skrek åt ett element innan jag tejpade igen kartongen på det... Haha, men det var nog det enda.. Jag har verkligen VÅRKÄNSLA i kroppen!! UNDERBART! På kvällen gick jag en promenad genom stan, och fast det var kallt så var det mysigt, för det var ju stjärnklart! Tänk vad fint det är i världen! :) Jag har jättemycket positiv energi i kroppen! :D S på mitt jobb sa att jag alltid var glad och spred god energi omkring mig, kul att höra! Men varför ska man vara gammal och trött och butter?! 


Beach 2009 here I come! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0