Torsdags trött?

Jag har haft turen att känna mig otroligt pigg och full av energi hela den här våren. Detta har lett till en hel del träning och de senare veckorna även till att jag har cyklat till jobbet! Vilket är en bit, jag bor i centrala Örebro och jobbar i Marieberg och varje inbiten Örebroare vet att det är en bit. Men idag när jag kom hem efter en super stressig dag och tryckt in två maskiner tvätt i källaren så tog det stop. Jag låg i sängen och lyssnade på BAO på spotify, somnade, vaknade en timma senare och kunde inte röra mig ur fläcken. Jag var helt förstörd! Vet inte om det var tordagströttheten som följer efter en trevlig lill-lördag, men trött var jag. 


Den här fina bilden tog jag igår natt när jag kom hem? Haha.. 
Hade haft en trevlig kväll med E och J och Svennebannan.

Nu är det bäst att sova. Är ju sista dagen innan helgen imorgon. :)

Godnatt 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0