IGÅR

Gårdagskvällen gick självklart i Micheal Jacksons tecken. Jag o Sara och lite My byggde en tårta alá MJ som vi blev himla stolta över!
Sedan åkte vi och träffade vårt lilla killgäng vid kanalen och smaskade i oss Black & White tårtan medans vi lyssnade på Mickes bästa låtar. 


Lite senare med endel vin i kroppen körde jag föreställning och dansshow för mina kära vänner.
Själv klart var det Jackson moves som var temat och tror aldrig jag moonwalkat snyggare.
Uppskattat var det iallfall, haha.

   
Klicka på bilerna för att få dem större.


Nu ska jag strax iväg och spela fotboll med gamla Åsaka-gänget.
De e gött
Hade 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, jag måste verkligen säga att föreställnigen du gav oss där framåt midnatt verkligen var fantastisk!

2009-06-27 @ 18:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0