Blod svett och tårar..

Har ganska många mil i benen idag.. Idag har jag jobbat. Jag cyklade dit och hem, och så går jag ju en hel del på mitt jobb. När jag kom hem åkte jag och E och spelade volleyboll med några kollegor till henne. Det var förövrigt jättekul! Och jag var inte riktigt så dålig som jag trodde :) Bidrog iaf lite till mitt lags 3 vinster av 3 matcher, mkt nöjd! Så om någon vill spela någon dag säg till :)

Sen cyklade jag hem. Och tog mig ut på en runda, milen för att vara exakt. Efter typ 2 km så kände jag att det gjorde sjuukt ont i min stortå. Jag var tvungen att kolla vad det var för fel, självklart så var det en stor blåsta mellan tårna. Jag tänkte att om folk kan vara med i världskrig med brutna ben så kan jag väl springa 10 km med en liten blåsa.. Och visst, det kunde jag.. Men det var ingen vacker syn när jag kom hem. Nu haltar jag runt här hemma och undrar hur jag ska ta mig igenom morgon dagen. Behöver jag säga att hela blåsan var spräckt och skinnet bortslitet? 

HUSKUR NÅGON??

Jo och ingen missade väl att Sverige vann... :D Mkt bra!


Någon dag ska jag lägga ut lite bilder från de senaste veckorna. Har många roliga bilder. Men inte riktigt orken. Oj, värsta novellen. Sorry.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0