Häcken full

Mycket har hänt..
Som ni säkert redan förstått så blev jag alltså faster lite hastigt och lustigt i tisdags. Fantastiskt! Gossebarnet Viggo anlände nästan en månad för tidigt, men allt gick bara bra. Mor och barn är dock kvar på BB, men det kändes fortfarande overkligt när jag igår ryckte in och hjälpte bruschan att montera ihop spjälsäng och skötbord.

Sen har jag även hunnit med den årliga camping/shopping/fest-helg som jag och någa vänner brukar genomföra varje sommar.
Vi brukar besöka Karlstad men iår kändes det som att Karlstad gjort sitt och vi blundade och pekade på kartan och det blev ...Linköping!

Jag kan säga att stan bjöd på en hel del nya erfarenheter. Efter tex. det obligatoriska besöket på Cloetta gled vi in mot stan och var typ 50 meter från infarten till campingen när en elak polis stod och siktade på sitt lasergevär mot oss.
PANG så var vi 2400 kr fattigare.
Jag säger då det, ska man åka fast för fortkörning ska iallafall polisen vara charmig.

Efter det blev semester lite bättre när alla mina drömmar slog in och jag träffade Lars Winnerbäck...

Eller ja, typ:


Sen shoppade vi lite och mös på campingen innan det var dags för utgång. Väl ute på stan gled vi runt och umgicks med massa människor och fick nya vänner. Skitkul!
En tjej visade sig ha gått på gymnasium på Vadstena och visste  vem Ida och henns bror var.. = coolt!

Det slutade med att vi fick "jobb" på en krog och gick runt och delade ut fribiljetter på stan. Det var ett väldigt bra sätt att ta kontakt med människor då alla flockade sig runt oss.

När vi väl kom in sen fick vi varsin drink som tack. = schysst.

Ja, det var såklart massa mer som hände...
Så småningom packade vi oss hemåt och tog vägen över Motala och åt typ världens största pizza. Den var även väldigt god så jag åt tills jag ville spy..

 Det var typ det...

Och så måste jag säga att ÖSK fotboll är väldigt tråkiga. När jag väl lyckas pallra mig ner till Behrn för andra gången denna säsong och hoppas få se dom ta hem tre poäng, vad händer då? Jo dom gör en plattmatch och Häcken vinner ganska komfortabelt med 3-1..Hmpf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0