Show med your leg, monster...

Något galet hände mig idag. Ja, jag tycker faktiskt att det är lite galet. Var på coop och handlade. Skulle använda deras snabbkassa när jag skulle betala (där man scannar alla varor själv). Jag hade köpt en Monster och då behövde en i butiks personalen "godkänna" att jag va över 18 år (sen när blev det åldersgräns på energidryck?). Hade inte varit mer  med de om de inte varit för att han frågade mig "Är du över 18?" och såg strängt på mig.. Ja, du kan få se mitt leg sa jag.. 

Så fick han se de..

Sen va saken klar. Han såg att jag inte var 17 år.. 
Haha. Samma sak hände för inte länge sen, fast då när vi skulle gå in på ett ställe där vi hänger en del, jag och mina 25+ kompisar. De trodde att jag va 17.. Ser jag så liten ut??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0