HAJHAJ

Hej Bloggen!
Ojoj vilken hård vecka det har varit. Jobbet 7-19 hela veckan och helgen har vart väldigt intensiv. Men jag har dock inga bilder på bravaderna som var igår och i förrgår. Fredags var det fest i Oslo med utgång och igår tog jag och Elsa bussen hem till kära Trollhättan för att åka och festa här under Fallens Dagar. Party var det. Väldigt mycket. Och jag måste säga att det är tur min buss hem till Oslo inte går försen om 3 timmar. För jag kan inte röra mig. Haha.

I vart fall tänkte jag bjuda på ett par bilder från förra helgen i Grebbestad. Dessa är från bilresan in till stan och vi hade photoshoot i baksätet.
Notera också att Sara inte har allt sitt vin i glaset. Haha






Kommentarer
Postat av: Sara

Mycket charmerande bilder på mig Aina, tack. Det var en blöt afton minst sagt, oj oj

2009-07-19 @ 15:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0