Rim

Har ni tänkt på att rim är himla roligt!?
Det är nog ett av mina större intressen måste jag erkänna.
Och ännu roligare är sidan rimlexikon.com där de har så många bra o roliga förslag som rimmar.
Aina rimmar ju bara på designa o ukraina men jag tog för rolighetensskull o sökte på mina medarbetare här på bloggen. Detta blev resultatet:

Den gravida Ida har numer en lång kortsida
men det får henne inte att känna sig medeltida
och ifall så får hon det genomlida, såtillvida

Emma har ett dilemma
om hon ska gå på en bolagstämma
eller stanna därhemma och slå med sin järnfemma

Jag tycker då det kan bli riktigt roligt!

Godnatt
Färgglatt
Pantsatt
Restskatt
Bröllopsnatt
Megawatt
Mängdrabatt
Miljödebatt
Tyrolerhatt



Kommentarer
Postat av: Emma

Hahha, fasiken vad klockrent! Jag har några såna där "dikter" liggandes på datorn..kanske dags att publicera nån..;)

2009-01-15 @ 11:40:01
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0