Singelproblem 2

För några veckor sedan stötte jag på ett problem som singel. (Dock kan man översätta detta till ett problem i en parrelation också om man vill). Jag var på stormarknaden efter jobbet (hade slutat sent) och gick runt och handlade en massa goda grejer. När jag kommer fram till kassan och har lagt upp det mesta på bandet och expediten börjar scanna in varorna känner jag i fickorna efter mitt bankkort. Och jag känner och känner... Men utan resultat, kommer på att jag lämnade hela plånboken i arbetskläderna. Skit. Får bromsa expediten och plocka ner alla grejerna i korgen igen. Sedan får jag gå den låånga rundan runt hela butiken igen och försöka komma ihåg vart jag tog alla grejerna! :( Inte kul, och pinsamt! Ska väl tillägga att jag spontan shoppar väldigt mycket när jag är trött och hungrig, så det hade ju hunnit bli en del småplock. Haha, men det var ju bra för plånboken å andra sidan. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0