Naken Janne 2,0

Okej, Naken Janne som poserade på bloggen igår, har sms:at mig. Inte bra.. Tänkte att det var lugnt att hänga ut honom då han befinner sig i Thailand eller något liknande, och det kan vara en slump att han hör av sig just idag (eller i natt för att vara korrekt). Men Lite otäckt känns det. Han gjorde ingen antydan till att han sett vad som pågår hemma i Svea rike, men man vet aldrig med norrlänningar, i de lugnaste vatten säger man ju. 

Kanske kommer det hela att sluta med en invasion av Örebro, Sundsvall belägrar Rådmansgatan! Eller kanske photoshoppar han ihop någon bild och publicerar i Sundsvalls dagblad.. Kanske kommer jag bli kidnappad och drogad och hånad på stora torget i Sundsvall! Skulle inte vara så trevligt, har bara ett minne från Sundsvall och det är att jag åt en Happy Meal på McD där på väg till Umeå sommaren 97. Skulle vara trist att smutsa ner det ljusa minnet av Sundsvall... 

Vad tror ni att han kommer att ta sig till?? 
Och kanske ännu viktigare, står ni bakom mig i denna fråga? 
Hur hanterar man den kalabalik som kommer att uppstå när hans mamma får veta?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0