Inte Kul

Idag kom beskedet jag väntat på så länge nu, trots det blev jag faktiskt riktigt ledsen. En människa som jag kommit otroligt nära och haft så mycket kul ihop med kommer snart  att försvinna ur min vardag. Det känns jättetrist. Många gånger, för att inte säga jämt, är det tack vare sina arbetskamrater som gör att man känner sig sugen på jobbet. Nu kommer det suget kanske inte kännas lika stort. Karin sa upp sig idag. Jag vet att det inte är meningen att man ska deppa på vår blogg, men jag kände att jag var tvungen idag.. Karin och jag har en väldigt rak och ärlig relation. Vi säger precis vad vi tänker och tycker till varandra. Jag antar att jag kommer få en ny trevlig kollega, men det kommer aldrig bli samma sak.. Dessutom känns det trist när man vet att det finns en stor bidragande faktor till hennes beslut.. Så nu är det bara att hoppas på följande:

1. Jag vinner en feet summa pengar så jag kan säga upp mig och bara glassa, vila och så, tills såren läkt.

2. Jag blir headhuntad av ett trevligt ställe som erbjuder mig sjuukt mkt lön och jag kan glida lite räkmacka tills såren läkt. 



Varför känns det som inget av det kommer inträffa?

Tur ändå att jag har C och T kvar, men det är ändå inte samma sak. De har inte samma schema, de är män. En man kan aldrig förstå sig på en kvinna som en kvinna kan.. Så är det bara... 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0