En helt vanlig lördag

Lördag kväll. Jag sitter hemma och lyssnar på lite skön musik och fixar lite med diverse projekt. E ringer för att berätta om kvällens planer, en lugn kväll på Pitchers. Styyr, blir upphämtad av E och co. Trångt i bilen, får inta en halvliggande position i Jimmys knä. Väl framme på Pitchers fixar Karim en partybricka åt oss :)

Efter ett tag fortsätter vi mot Njuta, där bjuds det diverse drycker. Träffar på min gamla frisör och vi bättrar allihopa på festhumöret :) Sedan går vi vidare till Villa Strömpis. Där träffas en del gamla bekantskaper på. E försvinner, väntar på henne i baren tills någon limmar så hårt att jag måste ta mig därifrån, för att springa rätt på en taxi med mat hem.  

Nu blir det bilder



Emlan och min gamla frisör Malin



Fredric




Underbara Du



Det var allt, klart slut




Kommentarer
Postat av: aina

Åh en sån dær typisk ørebro kvæll!, børjar på pitchers o sen njuta o sen førsvinner emelie hahaha

snygg hon va i ljusbrunt hår btw! <3

2009-02-10 @ 07:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0