Bevis på att jag (Emma) är cool

Jag gillar såna här långsökta förklaringar hur man känner nån som är bästa kompis med en som är städerska till Per Gessles frus kusin. Typ.

Jag tycker att vi kör vidare på Idas spår.
Här är mina bevis på att jag är cool:

1. Min brors sambo/fästmö som kommer från Skåne har en syster som jobbar som ambulansförare i Lund. Hennes ena arbetskamrat är en av Idol-Olas äldre bröder som är adopterade och tillägnades Olas låt "Brothers".

It´s not our colors
It´s not our race
That makes us brothers
No matter what we might face
It´s not our last name, not the blood in our vanes
That makes us brothers
The love we share makes us the same.

More evidens to come...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0