Bevis på att jag är cool 3

Om ni tyckte att den förra va svår, kommer ni tycka att den följande är aassvår.. :)

Jag vet att jag redan bloggat om detta, men det tål att ältas.. I somras åkte jag och hälsade på en släkting till mig som då arbetade på Svenska ambassaden i Helsingfors. Under veckan vi var där så han vi med följande:

1. Kolla på EM-match med Sveriges Ambassadör. (För övrigt en Kvinna, mer sånt)

2. Gå på fest med hela den finska eliten, allt från toppolitiker till musiker, tv-profiler och annat löst folk. Dessutom hostade Mark Levengood hela festen som även besöktes av Håkan Hellström. Men andra ord, en riktig kändisfest. :) Det vet vi ju alla att vi gillar. Att även årets kock vinnaren från 2007 (Tommy Myllymäki) lagade maten gjorde ju inte saken sämmre.. :) ( I have a thing för det där med årets kock uppenbarligen). 




Yummie :) 

En sån man ska man ha, som kan laga god mat åt en :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0