Back to reality

Som ni kanske vet så har vi inget bredband här hemma. Utan alla mina sysslor jag har som involverar intranätet får ske från jobbet. Men så idag märker jag att chefen tagit bort internet. Förutom vårt företags hemsida, som för övrigt är jäääättttteee intressant. Wtf tänkte jag, Hur fan ska det gå med bloggen?
Väl hemma så tar jag med datorn ut i vardagsrummet för att ladda ipoden och märker att Radison Sas har låst upp sitt trådlösa bredband! 54 mbit/s och högsta sändning!
Så jag vill ge en stor eloge till vår skyskrapa på andra sidan gatan som inte bara bjussar på intressanta fönsterspaningar på unga vältränade affärsmän på genomresa utan också tillgång till cyberspace!

Världens bästa alla hjärtansdag present!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0