Veckans Inte Okej! - By Ida

Nu ska ni få höra, min bror har skaffat flickvän, utan min vetskap. Det hela uppdagades då jag frågade ut honom om vem han skulle gå på sin student-bal med. Och jag är övertygad om att ifall jag inte hade varit av en sån nyfiken natur hade det inte kommit till min kännedom då heller. De har varit ihop i "några veckor" (!!). Det här känns INTE OKEJ. 

Vet inte så mycket om tösen ännu, mer än att hon kommer från Öckerö, hur söt låter hon inte? (:
Jag återkommer med mer info så snart jag vet.




Min bror, han till vänster. Sorry girls, he's taken. 










Kommentarer
Postat av: aina

hahaha INTE OKEJ! ditt ord altsa

2009-05-03 @ 00:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0