Mycke troligt

När jag var tolv år lekte jag och min yngre kusin i den lilla byn Helgenäs där hon bor. Vi gjorde en flaskpost. Skrev ett fint brev men bara jag kunde min adress så det blev att jag signerade det med min adress i Trollhättan.
En månad senare stod det i tidningen om ett par pojkar som hittat en flaskpost i ån som går ut i en vik som går ut i östersjön. De trodde helt seriöst på att flaskan åkt från Trollhättan - Götakanal- rundat skåne - upp till östersjön - in i en smal vik  - och motströms upp i en å!

troligt

Mycke troligt hörrni!

aina_12700706_13133894

Kommentarer
Postat av: A

Hahaha, mycket troligt! :P

2008-09-10 @ 15:46:47
URL: http://buttahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0