Lite om hur det vart

Märkt att jag inte vart så aktiv med bilder på bloggen det senaste. Trots att min kamera är fulladdad med diverse olika foton som målar upp hur mitt liv kan vara.
Tänkte därför bjuda på ett axplock ur vad som hänt de senaste dagarna.

Vi börjar med  förra söndagen den 24 aug.
Vi hade OS i parken och kastade spjut med ett plockepinn.




Torsdagen den 28 augusti var det en trip till Trollhättans fjortis-tätaste uteställe Lipz.
Vi dansade och drack cider så det stänkte.




Dagen efter det vilda spektaklet alltså den 29 augusti, åkte jag My o Sara till Lidköping. Kollade på rörstrand och sedan fikade lite på rådhusfiket.
Sen åkte vi hem alla hundra mil igen.
Bakade paj och stack till Jonis/Olle.

Där dracks det lättöl och vin och vi kollade på They're taking the hobbits to Isengard. Igen.




Den 30 augusti var det party igen. Det började på en restaurang sedan hos Markus Gumme som dansade hela natten.

Junkfest för hela slanten, eller jag o My kom in gratis sedan var partyt igång. Hundra tusentals snygga skejtkillar och massa mingel.




31 augusti och jag o familjen åkte o paddlade kajak och åt fransk äppelpaj.


SLUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0