Palme = min favorit

Har lyssnat på P3 dokumentärs Norrmalmstorgsdramat 3 gånger idag. Olof Palme är med ett flertal gånger på olika inspelningar. Och jag måste säga att han är fan riktigt rolig. Han har ett sätt att betona ord på och låta totalt helt jävla ointreserad som gör att situationer blir så fruktansvärt komiska. Han måste vara den ända som ovetande kan göra en dödsallvarlig konversation med en gisslan till ett av Sveriges roligaste ljudupptagingar från det tidiga 70-talet.

Jag ska lösa gåtan "Vem mördade Palme" när jag blir stor.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har också lyssnat på det där, men blir irriterad på att mordet fortfarande är olöst..Gick runt i flera dagar efteråt och tänkte att mördaren är feg som inte vågar erkänna...åh, nu blev jag irriterad igen;)

2008-10-08 @ 11:00:43
URL: http://emmeri.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag menade såklart inslaget om mordet på Palme, men har lyssnat på Norrmalmstorg också;)

2008-10-08 @ 11:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0