Hahaha

I snart en månad har jag dragit massa citat och historier för min jobbarkompis Anna och jag har förstått att hon inte fattar ens en tiondel av mina skämt, men såhär illa trodde jag inte det var.
Jag frågade helt upplysningsvis om hon visste vad Macken var för ngn film.
Inget svar
Jag sjunger en truddelutt på "Roy och Roger har en mack ihop" i hopp om att hon nu ska känna igen denna kollossalt bra movie.
- Är det inte i Macken dom sjunger den där "Vi träffade Anna i korvkioskkön"

Detta är nått av det roligate jag har varit med om. Att blanda ihop Roy och Roger med Ronny och Ragge!

Detta är härmed tillägnat Anna, så att hon blir lite mer allmänbildad!



Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0