Helgen

Oj oj vad jag har haft massa saker att göra. Herregud. Nästan så man skäms över at vara en sådan upptagen människa. Jag har helt enkelt inte ens hunnit tänka på bloggen och dess existens. Har mest halv sprungit till ställen där jag mött upp folk medans jag pratat i telefon.

Äh..  Nu ljög jag.
Jag har hunnit göra detta under en hel helg:
Druckit öl med folk från jobbet
Flyttat mina 7 väskor innehållandes mitt liv två trikkhållplatser.
Lagat torsk med äggsås
Kollat på Glappet.

Men jag har helt enkelt inte hittat ord. Har tänkt, jag gör det sedan när jag har the inspire. Men sedan kom aldrig.
Så imorse sa jag till mig själv på skarpen att du måste meddela att du lever.

Jag lever.

Här lever jag numer. Det är jul här.
Ikväll är det advents fika med tjejerna. Lussebullar, pepparkakor, knäck, chokladkola osv.
Baktime


Kommentarer
Postat av: Toris

Fin fint!

2008-11-30 @ 20:42:32
Postat av: Emma

Ser nice ut Aina. Och ja, jag lever också..skriver en rad på lunchen.. (har du fått tag på Glappet på piratebay? den funkade inte för mig)

2008-12-01 @ 08:43:08
URL: http://stadstrio.blogg.se/
Postat av: Jakob

Fresh lya, har ar var nya boning.. t0P6jOonkuE/STFgTkAxo4I/AAAAAAAABOg/Z9cgpPwzxpg/s1600-h/P1000599.JPG" rel="nofollow">http://3.bp.blogspot.com/t0P6jOonkuE/STFgTkAxo4I/AAAAAAAABOg/Z9cgpPwzxpg/s1600-h/P1000599.JPG



Lussebullar ah Glappet. Det ar sanna saker som gor att man langtar hem till Du gamla fria Nord.



Ha't!

2008-12-01 @ 10:06:43
URL: http://jakopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0