Kändisspotting x 2!!

Det som ska publiceras nedan är någonting unikt. Två stycken kändisar skådades på samma dag i Örebro. Utan att det var någonting liknande Rix Fm festival på stortorget och utan att en av dem var Antoni Matatch. 

Närke sonen Claes Åkesson Runheim satt och käkade på Wobbler när vi gick dit för att äta farsdag middag. 
När vi sitter där som bäst och mumsar på lite tapas så kliver Ulla Skoog in! Snacka om att jag trodde jag hade hamnat mitt i stor Stockholm för en stund..  :) 

Det var kul, och god mat..

Bilder på Stadstrions reunion kommer vid ett senare tillfälle... 
Nu blir det Satc :)




ida_13266002_16092476_17811591.jpg


Kommentarer
Postat av: Viktoria

hahaha. Det är min farbror! Inte trodde jag att han räknades som en kändis, och får tillochmed ett blogginlägg. fantastiskt =)

2008-11-20 @ 14:32:11
URL: http://www.metrobloggen.se/muhren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0