I belive

Det finns så många ensamma människor i vårt värld, trots att vi egentligen har överbefolkat jorden så är folk ensammare än någonsin, är det inte konstigt. Speciellt den här årstiden känner man sig ensam, när allt är mörkt och kallt. Jag vet så väl hur det är, har varit en av de ensamma de första 17 åren av mitt liv. Det verkar vara helt omöjligt att hitta någon som passar ihop med sig själv. Alltid är det något fel eller något som inte känns rätt. Det är så mörkt, men vet ni vad, igår när jag åkte och handlade gick det upp en sak för mig. Det finns verkligen någon för alla, precis alla. Jag var nog den enda personen som handlade mat ensam, alla andra var i par. Det var alla typer av konstellationer och kategorier av människor, men alla hade någon. Ingen behövde vara ensam.. Även de mest normala och de mest udda människorna hade en maka. Det finns hopp mina vänner, det är inte ett enda mörker, kanske behöver vi bara öppna ögonen och se oss omkring och tro, jag tror. Jag tror att alla kan finna en annan person att leva med, för det finns så mycket människor. Och aldrig blir det ju som man har tänkt sig, så man ska inte förvänta sig att det är den personen som man tror det kommer att bli, 
för det blir det inte. 
Det blir någon helt annan.. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0