Och ännu en blogg är född...

Det finns ett uttryck för denna situation.
I grevens tid brukar det heta och jag kommer osökt att tänka på julkalendern från 1996: Mysteriet på Greveholm.
Det är dock verkligen inte julkalendern som denna blogg ska handla om.
Nejdå. Mina damer och herrar, ladies and gentlemen, en ny blogg är född och under summer of 2oo8 kommer Du genom denna blogg att få följa tre liv i tre städer.

Det är med stolthet vi presenterar: Stadstrion

Ida Wetterström
Aina Joby
Emma Eriksson

I tre städer; Örebro, Stockholm och Göteborg, ska vi leva och verka under sommaren. Tre upplevelsearrangörer från KY-utbildningen i Hallsberg ska ut och testa sina vingar under 2 månaders praktik.
Detta kan bara sluta på ett sätt: total succé.

Den uppmärksamme borde nog reflektera över min inledning "i grevens tid" och jag kan då underrätta denne att det nämligen syftar på att vistelsen min Göteborg tar sin början imorgon och att det i allra högsta grad är dags att premiera bloggen.
Jag åker som sagt imorgon och det är nog därför dags att inspektera min kudde lite närmare...
From now and on, truely yours



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0