Tjugofyra7

Jag kan passa på att meddela också att jag både igår och idag jobbade till klockan 22.00.
Känns iallafall som en halvbra ursäkt till att jag legat lite lågt på blogg-fronten.
Anledningen till detta är att vi jobbar mot deadline.

Imorgon kör vi nämligen lansering av programmet inför Göteborgs kulturkalas 2008.
Om ni vill se vad jag har jobbat med de senaste 3 veckorna så kan ni ju titta in här efter klockan 10.00 imorrn.
Vissa presstexter har jag skrivit ihop, men mestadels handlar det om att boka vilken artist som ska spela var, när och hur eller vad det nu gäller. Finns mycket smått och gott på kulturkalaset kan jag lova.

Allt kommer inte att släppas än heller, några programpunkter ska vi hålla lite på för spänningens skull men var det lider så kan jag ju ge lite insider-tips.

Annars så kan jag bara konstatera att Göteborg är sig likt, trots skottlossning och knivdrama.
(Kommer ta upp detta vid ett senare tillfälle)

Truely Yours






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0