stockholm i våra hjärtan

Här sitter vi. Aina och Ida. Två tredjedelar av stadstrio crewet.
Vi sitter i en säng belägen på Gullmarsplan och vi har precis ätit en utsökt middag (okej, i själva verket var det köttfärssås och spagetti, men gott var det!)


Annars har vi inte hunnit med så mycket, åkt lite T-bana typ.. Men varje gång som jag (Ida) ser de kända byggnaderna torna upp sig mot horisonten (läs globen, stadshuset, rosenbad osv.) så kommer jag att tänka på Skansen låten, Stockholm i mitt hjärta.. 
Spana in min sänggavel på fotot!

Nu Ska vi snart sova, när vi har snaskat färdigt på godispåsen :)

All yours

                              och    


Kommentarer
Postat av: Emma

Honeypies, säger bara lyllos Stockholm som nu innehar 2 tjejer från stadstrion...

2008-06-08 @ 23:25:47
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0