Statsministern i Gbg?

Igår satt jag på vid min arbetsplats på jobbet (ja, det låter coolare att säga jobb än praktik).
Sådär lite disträ som jag kan vara ibland slängde jag en blick mot glasfönstret, ut mot korridoren.
Det brukar springa lite folk fram och tillbaka där, jag vet inte vilka det är för det är inga på vårt företag.

Och just denna gång som jag tittade ut så kommer en man i svart kostym.
Skallig, med mörkt hår på sidorna och rätt långt huvud, det ser precis ut som Fredrik Reinfeldt.
Va?! tänker jag och hajar till, men jag hinner liksom inte titta en andra gång för då är han borta ur mitt synfält.
Jag vet att sannolikheten att Fredrik Reinfeldt skulle smyga omkring i korridorerna på Svenska Mässan i Göteborg inte är så stor.
Men jag tycker ändå att jag får lägga till Statsministern i kategorin Kändisar som jag kanske har sett men inte är säker på.

Den andra kändisen som jag spottade igår är jag däremot 100% säker på att det var han.
Jag var på hemväg rätt sent igår kväll och ser två män som står och pratar, varav den ena står med en cykel.
Jag sneglar lite när jag går förbi, och tittar sedan en extra gång. Mannen med cykeln var nämligen ingen mindre än Janne Josefsson.

[X] Lägg till Josefsson i listan Kändisar som jag är 100% säker på att jag har sett.
 
Det var allt från Gbg idag....

Truely Yours
None






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0