Örebro anropar


Då var det dags för mig att göra entré här i stadstrion. Jag kommer att rapportera från Örebro, den överraskande staden! Och håll med om att det är rätt överranskande att lilla Örebro får komma och trängas med de stora grabbarna i en blogg. Men när Emma, Aina och Ida är i farten kan vad som helst hända!

Denna helg har Örebro visat upp sig från sin bästa sida måste jag få säga. Underbart väder (soool), god mat (Grekiskt på Hellas och Grekiska kolgrillsbaren),  trevliga människor (som sig bör) och vacker omgivning ( se nedan för bild bevis). 


I veckan hoppas jag kunna inviga Njutas uteservering på stortorget. Gick förbi och spanade på bygget igår och det sg riktigt mysigt ut!
Och imorgon drar student veckan igång här i stan. Så håll i hatten, eller mössan kanske?


Over and out, klart slut


image6



582866-8

Knäppte den här igår när vi var ute på stadsvandring...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0