Kändistalking?

Jag känner att jag ligger hästlängder efter i vår lilla interna tävling, som nu inte direkt är en tävling men ändå.
Till och med Ida har ju spottat Matacz och vad har jag att komma med?
Svar: inte mycket.

Men så kom jag på en grej.
Jag har ju nämligen hand om ett gäng gatuartister som ska uppträda på Göteborgs kulturkalas.
Tidigare i veckan så hade jag lite att dryfta med Johan så jag slog en pling i onsdags.


Hans pappa glömde honom i bollhavet på IKEA ... Johan är grym!



Johan Wellton, säger det er nånting?

Jag tycker att det är lite coolt iallafall.
Vad kallar man nu detta? Kändistalking?






Kommentarer
Postat av: aina

Är det inte han som är med i galenskaparnas "jul jul jul" jo tro mej fan att det är det. Då är det en riktig kändis och du kan döpa om inläggen till kändisspotting och berätta om de smaskiga detaljerna i erat samtal innebar ;)

2008-06-28 @ 02:53:06
Postat av: Emma

Mycket riktigt, han är med i "Jul jul jul"...men smaskiga detlajer håller jag för mig själv;)

2008-06-28 @ 17:08:16
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0