Kändisspotting

För de som inte redan vet om det så har ju Aina tjuvstartat lite på sin vistelse i STHLM.
Sedan förra praktikperioden, som låg i slutet av april, så har hon befunnit sig i huvudstaden.
Detta gör att hon har lite försprång i den lilla interna "tävling" som vi har.
Eller ja, tävling och tävling det kanske är fel bemärkelse men det hela går iallafall ut på att man ska anteckna vilka kändisar man ser.

Kändisspotting, kallar vi det.

Kändisspottingen hade från början två kategorier:

Kändisar som jag är 100% säker på att jag har sett
och
Kändisar som jag kanske har sett men inte är säker på
en tredje specialkategori som vi la till för att även Idas Örebro-rapporter ska bli lite roligare är:
Kändisar som jag är säkert på att jag INTE har sett

Ni förstår reglerna, let the game begin...

None





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0