Kändisspotting i Örebro!!!

Sitter här och ska försöka mig på ett inehållsrikt inlägg, trots att jag är helt slut,  för idag har Örebro varit en stad med många höjdpunkter!

Till att börja med KÄNDISSPOTTING!
(eller B-kändis spotting, beror ju på hur man väljer att se det)



Såg han som spelar pappan i Jalla Jalla på stortorget!! Vid lunch, han var ute och tittade på alla studenter precis som jag! (det är han till höger på bilden) =)





Mycket folk på stan när det var dags för alla vita mössor...



Lamumba, nya haket på Stortorget..



Jag och Lisa var där och lunchade lite :) Det var mycket gott, trevligt och varmt:  :)

Nu ska jag nana..

None



Kommentarer
Postat av: aina

lisa ses aldrig utan hennes mobil haha

2008-06-07 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0