Kändisspotting, typ

Jag har för en tid sedan införskaffat mig en movie-box, den heter skärgårdsdoktorn och är mitt nya kvällsnöjje. Igår kväll var jag så otrött så jag tittade på 2 avsnitt, att sen klockan hade hunnit bli halv 3 var mindra viktigt för mig. För det var så bra!! :)

Igår var Ruben Sallamander en av karaktärerna, en riktig snygging var han! Men den personen som jag vill hylla idag är en man vid namn Tomas Bolme, han var med för några avsnitt sedan..




Är inte han en mysfarbror så säg? Jag kan inte säga att han var så mysig i själva avsnitet (han söp sig full på läkarsprit), men han ger i alla fall mig det intrycket, att han är mysmannen nummer ett. Kan man få honom som extra morfar tror ni??

Har sett honom tidigare i bla. Vera med flera och någon Wallanderfilm och nu senast i Arn-filmen. Dessutom läste jag på den här braiga sidan att han är rösten till Kungen i mio min mio. Kan det vara därför man får mysfaktor fem när man ser honom??

Hursom helst, om jag hade sprungit på en kändis idag så hade det definitivt varit honom!

Och i eftermiddag går bussen upp till

:D Ska bli roligt att se henne för det var några veckor sedan nu! Och imorgon ska vi flyga över till våran grannhuvudstad, Helsingors! Får se om jag hinner rapportera från den huvudstaden? Vem vet, kanske springer man på Eurovisionvinnarna?



fast om jag ska vara riktigt ärlig så slipper jag nog, usch vad otäcka de ser ut!!

Så keep up he good work now girls!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0