jävligt destruktivt, okej?

Så sitter jag i min 160 cm breda säng i en etta på 50 kvm i metropolen hallsberg.livet är ett schackspel, okej?
Känner lukten, lägenhetslukten som efter att min katt kasper bodde här ett tag luktar kasper, helt enkelt.
Känner in känslan att sitta i min 160 cm breda säng i min 50 kvm etta i metropolen hallsberg.
Allting har en melankolisk, sorgsen känsla över sig.
Försökte få i mig något i magen. Men ingen mat. Inga redskap, inget i frysen änns.
Dricker vatten. Känner hur rödvinet blandar sig med denna genomskinliga dryck.
Lika bra så inte garvsyran tar över.
Detta är min absolut sista natt i hallsberg, västra storgatan 15.
Och jag vill bara gråta.
För hela mitt liv har blivit berikat med upplevelser och intryck och möten och relationer sedan jag kom hit.
En tid, ett liv som jag inte vill skiljas åt.
Men det är väl dags, antar jag.
Ma ska ju sluta när man har som roligast.
Jag tror jag kommer skriva mer om detta.
För det är en väldigt stor grej för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0