i största allmänhet

Sitter på x2000 till Trollhättan, staden med obligatorisk källsortering.
Har åkt i tio minuter och vi är redan nu en halvtimme försenade. SJ i ett nötskal.

Har en Where There Action Is biljett men ingen kompis att gå med. Någon som är sugen?
Känns onödigt att inte använda den..

Blir en aning beroende av allt detta fotbollsnack.
Ångrar att jag slutade spela en gång i tiden.
Ångrar att jag lät hela den kulturen förbli.

Nu får det bli Anders och Måns-maraton tills jag ankommer till min hemort.

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan inte vi ses och spela lite fotboll? Skulle vara grymt, det börjar liksom rycka i fötterna på mig här...

2008-06-11 @ 22:39:05
URL: http://emmeri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0